poniedziałek, 23 grudnia 2013

History about my hair



Tak jak obiecałam ja i moja włosowa, skrócona historia. Nie znalazłam więcej zdjęc które mogłabym tutaj dodać, ale przeżyłam wiele koloryzacji ( kolor brązowy i bordowy) i dekoloryzacji ( rudy ), ale moje włosy wciąż ze mną są mimo tylko zabiegów. Od dłuższego czasu pozostaje przy blondzie czy to farba na całości czy balejaż, dobrze mi z tym :) jedynie mały dodatek nastąpił w Styczniu, potrzebowałam jakiejś zmiany :)

Jeśli macie jakieś pytania lub sugestie o czym mogłabym interesującym napisać, to czekam!

2011.09-10
2012.05
2012.09.

2013.01
2013.06

2013.07
2013.10
2013.12

Wesołych Świąt kochani! :)

5 komentarzy:

  1. Jak ja mam to zrobić, żeby tak zapuścić włosy?:D :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Turkusowe końcówki rządzą!

    OdpowiedzUsuń
  3. AMAZING outfit...you look very stylish :) and Im happy to follow ya.

    Check out my blog...cute Swedish decor :)

    have a fab day dear

    LOVE Maria at inredningsvis - Swedish decor, food, and fashion

    OdpowiedzUsuń