czwartek, 24 maja 2012

Beginning

Sama nie wiem od czego zacząć... to nie jest mój pierwszy blog, przestałam prowadzić pierwszego, bo zaczęłam ostrą naukę do matury, a teraz postanowiłam wrócić do tego, ale nie na starych śmieciach. Mam na imię Ania i marzę zostać fryzjerką lub stylistką fryzur.. jednak aby zrealizować ten cel potrzebują dużooo pieniążków, chce do tego dojść sama dlatego za niedługo wyjeżdżam na rok za granicę, na szczęście wraz z moim chłopakiem! Moda jest moją pasją nie od dziś. Śledzę blogi wielu blogerek od paru dobrych lat. Gdy mam tylko wolną chwilę siadam przed komputerem i patrzę co w modzie piszczy. Nie podążam ślepo za trendami, mam własne spojrzenie, ubieram się dla siebie nie dla innych ludzi. Lubię być oryginalna, choć bez przesady. Chciałabym przez całe życie zwiedzać świat, zobaczyć Stany Zjednoczone, widoki zapierające dech w piersiach i zanurzyć nogę we wszystkich wodach świata. Już wkrótce pierwsza stylizacja.

Zostawiam was ze świetną piosenką :)


xoxo


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz